Shop Mobile More Submit  Join Login

YS-Liliumsynth has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

:iconla-plz: really, I need to do something more productive than this... :iconlazycryplz:




I made this for TWO HOURS,
mainly of STOCK KNOWLEDGE, like 75% of this, and some 25% is something I researched, particularly on the male seiyuu's side...my stock knowledge is limited to the female kawaii shoujos ya know~~~:iconcblushplz::XD:


WIKI/GOOGLE/ANY KIND OF SEARCH IS NOT ALLOWED.
I mean PLEASE don't search it~~juz honestly answer it~~~:XD: It took me 2hours to finish this after all~~~:nuu:




Hmmm...I think I'll oblige :iconxxmissbrightsidexx:, :iconcursed-9-11:, :iconamondemon:, :iconazzuly:, :iconarnhival:, :iconjichan13:, :icondimawari: :iconirismightlikepink:...uh...:iconmephikal: too... and :iconarmieraine:, and :iconsammy-pyon: and :icondrunkenant:, :iconfluffypuppy77:, and...any else more? yeah I think I'll oblige/require them to answer this.:lmao::XD:
:icononionxdplz:

lulz~~;p


and anyone who feels having the knack to answer this, by all means~~:iconheehee-plz:
I'll be uploading this to different groups after all.^^

Juz take this as a "juz for fun" thing.;p seiyuus are like, they give LIFE to your favorite anime characters after all~~~:iconblushplz:



and for the bonus part...
1. :iconrae-shi: 2. :iconcursed-9-11: 3. :iconjichan13:
these 3, who's the seiyu would you think would fit best~~~;p

and that's it!^^ thanks for answering~~!:la::wave:
:iconarigatouplz:



You juz gotta wuv seiyus~~~:iconawplz:


:iconla-plz:
questions created by yours truly, yuushindemura-lilium.deviantart.com
Add a Comment:
 
:iconmayu-pi:
Mayu-Pi Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist Artist
I didn't know a looot of the anime...but I tried..I skipped the ones I didn't have a clue one like half //shooot


It was fun! * Q *
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Feb 18, 2014   Writer
you got six (6) correct answers here, Mayupi-chan~~~~:iconaawplz: :huggle: ^^
Reply
:iconmayu-pi:
Mayu-Pi Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Artist
* Q * //
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Feb 19, 2014   Writer
:iconyuiglompplz::glomp: ^^
Reply
:iconcursed-9-11:
Cursed-9-11 Featured By Owner Dec 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
sta.sh/0jt4res6uiu
hahaha sorry late... tumatanggap ka naman ng late submission di ba? hahaha
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 22, 2013   Writer
lulz you've got NINE correct answers dito Cursed~~~:XD::glomp::la::highfive:

:icongreatjobplz: great enough~~=D

thanks for answering here ofc~~~~:la::highfive: ^^
Reply
:iconcursed-9-11:
Cursed-9-11 Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i-perfect mo naaaaaaa... pasko naman na e haha
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 23, 2013   Writer
mali naman ung ibang answers mo kasi~~~~:XD::lmao::pat:

Reply
:iconcursed-9-11:
Cursed-9-11 Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
hahahahaha plus 3 dapat yun! kasi may bonus~ (ay di ko pala sinagutan yung isa hahaha)
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 25, 2013   Writer
lulz sige plus 2, kaya ELEVEN na ang score mo, passed na somehow~~~:icononionxdplz::XD:
:icongreatjobplz: ^^

(if nasagutan mo ng tamang-tama ung bonus, plus 4 sana un, 2pts each pag tamang-tama, then 1pt each lang kapag tama.:XD: )
Reply
:iconcursed-9-11:
Cursed-9-11 Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wala bang Christmas bonus dyan?!! tsk tsk tsk kuripot pala si doc haha

(panong tamang-tama? hahaha duga, si Cursed-9-11 lang kilala ko dyan sa bonus question mo e)
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 26, 2013   Writer
:lmao: lulz November pa 'to na seiyu test noh, late ka nga, naghahanap ka pa ng bonus jn~!:XD::rofl::pat:

lulz eh di you would look who :iconrae-shi: is, and who :iconjichan13: is and try to see kung sinong seiyuu ang bagay sa kanila, dba~~~:icononionxdplz::XD:
Reply
(1 Reply)
:iconlahcas:
lahcas Featured By Owner Dec 6, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks for doing this! :)
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 6, 2013   Writer
sure, no prob.;p you're free to answer it as much, and uh...juz limit it around in other internet sites...(juz with friends around is okay) :)
Reply
:iconchattarika:
Chattarika Featured By Owner Nov 26, 2013  Professional Digital Artist
dude... T^T ako pa pinasagot mo nito, I fail at seiyuus, really. >.< 

di na ako nakakanuod ng anime eh,, so... *sighs*
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 26, 2013   Writer
lulz ba't naman di ka nakakapanood ng anime, Amon-chan?:cling::tighthug::iconsighingplz:
don't tell me kahit SnK (Shingeki no Kyojin/Attack on Titan), and uh...other cool anime hindi ka na rin updated?:cling:

:iconsighingplz: anywayz, well, you juz hang in there, Amon-chan~~~:iconaawplz:


Reply
:iconchattarika:
Chattarika Featured By Owner Nov 26, 2013  Professional Digital Artist
lol nope. ang latest anime lang na nakita ko is K. un lng
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 28, 2013   Writer
:iconruncryplz: oh, wist cruel fate, thou hast robbed thee of all thy treasure, Amon-chan~~!!!:iconcomebackplz:
:iconsighingplz:

...anywayz, well...yeah... :cling:
Reply
:iconchattarika:
Chattarika Featured By Owner Dec 1, 2013  Professional Digital Artist
Its hard, lol.. XD
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 2, 2013   Writer
lulz, I think makapanood ka pa naman...uh...wala bang net? or make dL's jn, or well, yeah...:meow:
Reply
:iconchattarika:
Chattarika Featured By Owner Dec 2, 2013  Professional Digital Artist
pirated dvd ako ngaun, XD I dont have internet for nao, bka next year pa ako magpakabit. XD 
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Dec 2, 2013   Writer
...hmmm...I think meron enough sa p1rat3d...uh...ano bah... try mo ung "Attack on Titan" hanapin dun~~:iconnyappyplz:
Reply
(1 Reply)
:iconsammy-pyon:
sammy-pyon Featured By Owner Nov 20, 2013  Hobbyist
1. C. 
2. D
3. A
4. C
5. A
6. B
7. D
8. C
9. A
10. D
11. B
12. B
13. B
14. B
15. D
16. C
17. D
18. B
19. A
20. A


Lol with familiarizing myself with these different people even though I really don't know them. ahaha,

 Aya Hirano is the only one who I know because she sang one of the songs in Maid-sama! but I'm not sure if she's the seiyuu of those characters in no. 1! lol


I also forgot who is the real voice of Miku!!! sheez, I'm so ashamed of myself >.< I already read articles about her but I forgot who she is. My memory is really poor! huhubels~


But I wanna know the result of my guessing skill! ahaha :D

Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 22, 2013   Writer
you've got EIGHT correct answers, Manta-chan~~!!!:iconchuuplz::iconaawplz::tighthug:
and d'AwWwWw~~~:iconhappyhappyplz: seiyus are kawaii naman tlaga, Manta-chan~~~^^ :iconawplz:

and lulz gnun~~~:XD::hug:
yep, siya ay kilalang-kilala as the voice of Haruhi, Konata, and Misa~~~^^ 

Tama naman ang sagot mo, si Saki Fujita ang voice ni Miku, Manta-chan~~~^^ :huggle:


and lawlz, I'll juz note the results~~~:pat::hug: ^^
thanks for taking time answering this one, Manta-chan ko~~~~^^ :iconaawwplz:
Reply
:iconsammy-pyon:
sammy-pyon Featured By Owner Nov 22, 2013  Hobbyist
lol 8? hindi man lang ako pumasa!! XD
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 22, 2013   Writer
lulz okay na yan~~~^^ :pat::tighthug:
Reply
:icon0jichan:
0Jichan Featured By Owner Nov 19, 2013  Student Digital Artist
sta.sh/028m3z5uln0s dddddone ;v; )b

i'll probably fail... sorry OTL
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 19, 2013   Writer
:iconaawplz: I replied to that sta.sh na, Ji-chan~~~~:iconaawplz: ^^
Reply
:iconarnhival:
arnhival Featured By Owner Nov 18, 2013  Hobbyist General Artist
Question #5, 7 and 11 alam kong sure na sagot..se naman im always stick to K-ON specially to my FAV AKI TOYOSAKI!!!! arrgghh..
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 19, 2013   Writer
lawlz~~~:icononionxdplz: sinadya ko yan, alam ko na masasagutan mo tlaga yan, Arnhival-chan~~~:pat: :XD::glomp:
Reply
:iconarnhival:
arnhival Featured By Owner Nov 18, 2013  Hobbyist General Artist
nakaw!!! bat dimo sinabi agad di ako nakapagreview!!! 
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 19, 2013   Writer
lulz gnun~~~:lmao::pat: ^^ that's okay Arnhival-chan~~~:pat: this is juz for fun lang naman na kind of exam~~~~:XD::la::glomp:
Reply
:iconarnhival:
arnhival Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist General Artist
hehehehe.. Thanks Yuu..aaliw ako, meaning kahit na kilala ko mga anime like Shana, and other anime hindi ko kilala mga seiyuu nila..but atleast now I know.. ahahahaha...
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 19, 2013   Writer
lawlz eh ano, you can answer or not answer rin naman nito, Arnhival-chan~~~:iconaawwplz: ^^ :glomp::tighthug:
Reply
:iconmephikal:
Mephikal Featured By Owner Nov 17, 2013  Hobbyist General Artist
I'll do my best! :D I can't say that seiyuus are my strong point in anime knowledge, but I do know a few.

Name: Mephi or Chelsea.
Country: USA
Favorite Seiyuu: Norio Wakamoto :XD: (mostly because :iconchiyochichiplz: )

1. C.
2. No idea
3.still no idea
4. B maybe?
5. No idea
6. D
7. No idea
8. no idea
9. D
10. I don't know but I'd like to.
11. Never seen it, so I don't know.
12.???
13.C!!
14.B
15. Not sure
16.???
17. D I think
18. B (because I have a friend who watches it and I was curious)
19.I should know this...
20. I don't think I know this one...

I hope I got at least one right! I had to think a lot about some of them, but some of them I just had no idea! ;_; I don't really know the deviants, so it's not my place to chose sadly.

That was a fun quiz Yuu-san! Thank you! :hug:
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 17, 2013   Writer
you've got 8 correct answers, Mephi-chan~!:iconaawplz::XD::glomp:

and d'AwwWw thanks very much for taking your time on answering this one, Mephi-chan~~^^ :hug: glad you have fun with it~!:glomp::tighthug: ^^


Reply
:iconfluffypuppy77:
Fluffypuppy77 Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
>-> fill it out... fine
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 16, 2013   Writer
:iconaawplz: you could have juz answered it here in the comments but that's okay, Mo-chan~~^^ :cuddle::tighthug::hug: thank you~!:iconaawplz:
Reply
:iconfluffypuppy77:
Fluffypuppy77 Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
bah
too much effort to type
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 16, 2013   Writer
lawlz I see~~~~:lmao::XD::hug: ^^
Reply
:icondimawari:
dimawari Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist General Artist
Sorry, I no know any of those lol. I no care about seiyuu //shot
Reply
:iconys-liliumsynth:
YS-Liliumsynth Featured By Owner Nov 16, 2013   Writer
d'AwWwW Mays-chan~~~~:iconawplz:

:iconaawwplz: ^^
Reply
Add a Comment:
 
×


Details

Submitted on
November 16, 2013
Image Size
714 KB
Resolution
3072×4608
Thumb

Stats

Views
518 (1 today)
Favourites
5 (who?)
Comments
50
Downloads
4
×